Często zadawane pytania


Jak wygląda Telefon Stacjonarny od strony użytkownika?

Od strony użytkownika jest to tradycyjne gniazdko telefoniczne do którego podłącza się zwykły telefon z wybieraniem tonowym.

Jaki numer jest przypisywany do telefonu?

Przydzielane są tradycyjne 7-mio cyfrowe numery telefoniczne w lokalnej strefie 44.

Czy można przenieść swój dotychczasowy numer od innego operatora?

Tak, można przenieść do naszej sieci swój dotychczasowy numer od innego operatora.
Wszelkie formalności załatwimy na miejscu w Biurze Obsługi Klienta.

Czy telefon podłączany jest osobną linią i czy nie obciąży to posiadanego łącza Internetowego?

Telefonia Cyfrowa podłączana jest osobnym, niezależnym łączem - nie obciąży tego już posiadanego do Internetu.

Czy umowa z TPSA będzie automatycznie rozwiązana?

Jeśli zdecydujesz się przenieść swój numer telefonu do naszej sieci, dopełnimy za Ciebie wszystkie formalności, włącznie z rozwiązaniem umowy u dotychczasowego operatora. W przypadku aktywacji usługi z nowym numerem telefonu przydzielonym z puli numerów ELEKTRON (44 600 XX XX) ewentualne rozwiązanie umowy u starego operatora pozostaje w gestii klienta.

Czy będę miał dostęp do billingu rozmów?

Tak. Abonent poprzez Panel Abonenta ma dostep do billingu "na żywo" oraz opcji konfiguracyjnych telefonu.

Na czym polega usługa Wirtualny FAX?

Jako opcja można uruchomić usługę Wirtualny FAX. Klient dostaje osobny dedykowany numer telefoniczny pod którym zawsze zgłasza się sygnał faksu. Wszystkie faksy wysłane pod ten numer zostaną wysłane na wybraną skrzynkę Email w postaci pliku PDF.

Jak działa usługa Automatyczna Sekretarka?

Usługa Automatyczna Sekretarka jest bezpłatna. Można ją włączyć i skonfigurować tak aby np. zgłaszała się w przypadku kiedy połączenie przychodzące nie jest odebrane lub kiedy telefon jest zajęty. Nagrania są automatycznie wysyłane na wybrane konto email jako załącznik dźwiękowy.

Czy w telefonii ELEKTRON działają numery alarmowe jak np. 112 i czy są bezpłatne?

Tak. W Telefonii Cyfrowej ELEKTRON dostępne są wszystkie numery alarmowe, w tym numer 112. Połączenie na numery alarmowe oraz numery darmowe jak np. 0-800 jest bezpłatne.