Często zadawane pytania

Internet Stacjonarny:

Internet Kablowy przesyłany jest do budynku kablem - najczęściej światłowodem. Takie łącze oferujemy głównie mieszkańcom bloków. Internet Radiowy to łącze stałe doprowadzone do Twojego domu za pomocą radiolinii. Łącze takie dostępne jest zarówno w obrębie miasta jak i w okolicznych miejscowościach. Jeśli mieszkasz poza miastem nadal możesz cieszyć się szybkim internetem.

Internet Radiowy to łącze stałe parametrami zbliżone do łącza Kablowego. W porównaniu do Internetu Mobilnego łącze Radiowe oferuje stabilną prędkość, niskie opóźnienia pakietów i większą przepustowość.

Czas oczekiwania na podłączenie jest uzależniony od lokalizacji przyszłego łącza oraz panujących tam warunków infrastrukturalnych. W znakomitej większości przypadków łącze zostaje zestawione w przeciągu 3 dni od zamówienia.

Każdy komputer na łączu Kablowym otrzymuje w standardzie publiczny adres IP.

Zazwyczaj limity danych liczone są w skali miesiąca, sumarycznie dane pobrane i wysłane. Jeśli użytkownik przekroczy limit łącze będzie nadal działać lecz z mniejszą prędkością. Wraz z nadejściem nowego miesiąca łącze powróci do pełnej prędkości. Jeśli nie przekroczysz miesięcznego limitu to łącze cały czas działa z pełną prędkością. Wszystkie łącza w naszej ofercie pozbawione są limitów.

Aby zalogować się do systemu eBOK należy podać Identyfikator i Hasło. Potrzebne dane znajdziesz na umowie.

Telefon Stacjonarny:

Od strony użytkownika jest to tradycyjne gniazdko telefoniczne do którego podłącza się zwykły telefon z wybieraniem tonowym.

Przydzielane są tradycyjne 7-mio cyfrowe numery telefoniczne w lokalnej strefie 44.

Tak, można przenieść do naszej sieci swój dotychczasowy numer od innego operatora. Wszelkie formalności załatwimy na miejscu w Biurze Obsługi Klienta.

Telefonia Cyfrowa podłączana jest osobnym, niezależnym łączem - nie obciąży tego już posiadanego do Internetu.

Jeśli zdecydujesz się przenieść swój numer telefonu do naszej sieci, dopełnimy za Ciebie wszystkie formalności, włącznie z rozwiązaniem umowy u dotychczasowego operatora. W przypadku aktywacji usługi z nowym numerem telefonu przydzielonym z puli numerów ELEKTRON (44 600 XX XX) ewentualne rozwiązanie umowy u starego operatora pozostaje w gestii klienta.

Tak. Abonent poprzez Panel Abonenta ma dostep do billingu "na żywo" oraz opcji konfiguracyjnych telefonu.

Jako opcja można uruchomić usługę Wirtualny FAX. Klient dostaje osobny dedykowany numer telefoniczny pod którym zawsze zgłasza się sygnał faksu. Wszystkie faksy wysłane pod ten numer zostaną wysłane na wybraną skrzynkę Email w postaci pliku PDF.

Usługa Automatyczna Sekretarka jest bezpłatna. Można ją włączyć i skonfigurować tak aby np. zgłaszała się w przypadku kiedy połączenie przychodzące nie jest odebrane lub kiedy telefon jest zajęty. Nagrania są automatycznie wysyłane na wybrane konto email jako załącznik dźwiękowy.

Tak. W Telefonii Cyfrowej ELEKTRON dostępne są wszystkie numery alarmowe, w tym numer 112. Połączenie na numery alarmowe oraz numery darmowe jak np. 0-800 jest bezpłatne