Często zadawane pytania
Jaka jest różnica pomiędzy Internetem Kablowym a Radiowym?
Internet Kablowy przesyłany jest do budynku kablem - najczęściej światłowodem. Takie łącze oferujemy głównie mieszkańcom bloków.
Internet Radiowy to łącze stałe doprowadzone do Twojego domu za pomocą radiolinii. Łącze takie dostępne jest zarówno w obrębie miasta jak i w okolicznych miejscowościach. Jeśli mieszkasz poza miastem nadal możesz cieszyć się szybkim internetem.
Internet Radiowy to łącze stałe doprowadzone do Twojego domu za pomocą radiolinii. Łącze takie dostępne jest zarówno w obrębie miasta jak i w okolicznych miejscowościach. Jeśli mieszkasz poza miastem nadal możesz cieszyć się szybkim internetem.
Czym różni się Internet Radiowy od Internetu Mobilnego?
Internet Radiowy to łącze stałe parametrami zbliżone do łącza Kablowego. W porównaniu do Internetu Mobilnego łącze Radiowe oferuje stabilną prędkość, niskie opóźnienia pakietów i większą przepustowość.
Jak długo trzeba czekać na podłączenie?
Czas oczekiwania na podłączenie jest uzależniony od lokalizacji przyszłego łącza oraz panujących tam warunków infrastrukturalnych. W znakomitej większości przypadków łącze zostaje zestawione w przeciągu 3 dni od zamówienia.
Czy przydzielacie publiczne adresy IP?
Każdy komputer na łączu Kablowym otrzymuje w standardzie publiczny adres IP.
Na czym polega Limit danych i czy mogę mieć łącze bez limitu?
Limit danych liczony jest w skali miesiąca, sumarycznie dane pobrane i wysłane. Jeśli użytkownik przekroczy limit łącze będzie nadal działać lecz z mniejszą prędkością. Wraz z nadejściem nowego miesiąca łącze powróci do pełnej prędkości. Jeśli nie przekroczysz miesięcznego limitu to łącze cały czas działa z pełną prędkością.
Za niewielką opłatą można włączyć opcję "Bez limitu danych".
Za niewielką opłatą można włączyć opcję "Bez limitu danych".
Jak sprawdzić czy przekroczyłem już miesięczny limit?
W Panelu Abonenta eBOK możesz sprawdzić czy limit został już przekroczony. Informację taką można również uzyskać dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta.
Przekroczyłem limit, czy jest możliwość aby łącze mimo to działało z pełną prędkością?
Jeśli przekroczyłeś miesięczny limit prawdopodobnie odczujesz wolniejsze działanie Internetu.
Możesz poczekać do końca miesiąca - wraz z początkiem nowego łącze przyśpieszy do pierwotnej prędkości.
Jeśli nie chcesz czekać możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i za drobną opłatą wyłączyć w danym miesiącu limit danych.
Możesz poczekać do końca miesiąca - wraz z początkiem nowego łącze przyśpieszy do pierwotnej prędkości.
Jeśli nie chcesz czekać możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i za drobną opłatą wyłączyć w danym miesiącu limit danych.
Jak zalogować się do eBOK? Gdzie znajdę identyfikator i hasło?
Aby zalogować się do systemu eBOK należy podać Identyfikator i Hasło. Potrzebne dane znajdziesz na umowie.